استقلال عاطفی چیست؟

رسیدن به استقلال عاطفی اسان است این مدیتیشن با امواج مغزی تتا به شما کمک میکند تا استقلال عاطفی و متکی به خود را داشته باشید پیشنهادات به شما کمک میکند تا یک رویکرد عمیقی از خود مختاری را توسعه دهید و نیازهای خود را با یک حس ازادی جایگزین کنید.

یک خبر خوب :با پرسیدن این سوال از خودتان ببینید ایا شما دارای استقلال عاطفی هستد یا خیر : چند بار شما با با ترس از ناامید شدن با دیگران برخورد کرده اید؟ چند بارشما از گفتن چیزهایی به کسی اجتناب کردید زیرا ترسیده اید که با دیدگاه ان فرد مطابقت نداشته باشد؟ حتی اگر در افکارتان این بهانه باشد که “مهم نیست باشد برای زمانی دیگر” در حالی که شما عمیقا در درونتان میدانید که این مهم است و ممکن است شما را نگران کند اگر اینطور است پس شما استقلال عاطفی ندارید.

استقلال عاطفی چیست؟

اگر میخواهید در رابطه هایتان تجربه سالمی را داشته باشید این مهم است که شما یک شخصیت دارای استقلال عاطفی را ایجاد کنید به این معنی که شما برای رسیدن به شادی وابسته به دیگران نیستید استقلال عاطفی یک خود اگاهی درمورد اطمینان به خود است و دانستن اینکه چه چیزهایی علاقه شما هستند و چگونه سیستم عاطفیتان را به عنوان یک انسان اجتماعی هدایت میکنید.

استقلال عاطفی یعنی اینکه شما میتوانید به خودتان اعتماد کنید و نیازی به تایید دیگران ندارید ما همه موجودات اجتماعی هستیم و ارتباط با دیگران بخش جدایی ناپذیر زندگی ما است با این حال ما فردی با ارزشها و مرزها هستیم و دانستن اینکه چگونه این دو را ترکیب کنیم نیاز به داشتن کلید موفقیت و روابط هم عاشقانه و غیر عاشقانه است.

emotional-independence-min-300x200

زمانی که شما یاد میگیرید خودتان را دوست داشته باشید بدون نیاز به وابسته بودن به عشق دیگر افراد و قدردانی انها در واقع شما استاد جهان خود هستید این نوع نگرش باعث میشود شما جذاب تر باشید و دیگران را بسمت خود جذب میکنید .استقلال عاطفی یک عنصر حیاتی از یک زندگی رضایت بخش است.

وابستگی احساسی یک وضعیتی است که شما برای شاد بودن نیازمند دیگران هستید و این حالتی است که شما بجای گرفتن مسئولیت خود ان را به دیگران میدهید .زمانی که شما به خود درونیتان اعتماد دارید شما در حال ایجاد یک راه برای شادی و زندگی رضایت بخش هستید و در این راه مردم واقعا میخواهند با شما باشند و بخشی از زندگی شما تبدیل شوند.

زمانی که شما احساس پوچی میکنید و میخواهید این خلا را با عشق دیگران پر کنید این حرکت انها را بیشتر از شما دور میکند و وابستگی احساسی شما را قویتر میکند.مردم میخواهند اطراف کسانی باشند که میدانند که هستند نه افرادی که برای پر کردن شکاف احساسیشان دنبال اشخاص دیگر هستند.هنگامی که شما از لحاظ عاطفی مستقل هستید و نیاز ندارید کسی ارزش و معنی شما را تعریف کند شما به پادشاه زندگی خود تبدیل شده اید.

بسیاری از مردم از اینکه خودشان با خودشان هستند میترسند زیرا انها با افکار ترسناکشان تنها هستند با این حال زمانی که شما یک رابطه خوب را با افکار خود دارید شما برای با خودتان بودن نخواهید ترسید.توسعه دادن استقلال عاطفی در شما احساس راحت بودن را ایجاد میکند بدون نیاز به اینکه در نزدیک دیگران باشید تا شاد باشید.

 

 

emotionally-independent-min-300x200

کسی که در حال تجربه استقلال عاطفی است به عنوان بخشی از زندگی خود عملکردش از روی ترس و از دست دادن نیست .یک فرد دارای استقلال عاطفی برای بیان کردن خود ترسی ندارد حتی اگر باعث شود دیگران از او دور شوند زیرا او میداند چیزی را از دست نمیدهد .استقلال عاطفی فردی حس احترام دیگران به خود است .

حتی اگر شما در طیف استقلال عاطفی زندگی نمیکنید اصلا نگران نباشید شما میتوانید ان را تغییر دهید استقلال عاطفی یک حالت ذهنی است که شما باید ان را بدست بیاورید شما برای داشتن ان لازم نیست که با ان متولد شوید یکی از سریع ترین و ساده ترین روش ها برای ایجاد تغییرات در زندگی خود استفاده از پیام های پنهان است .

 

 

و در اخر راه نهایی برای رسیدن به استقلال عاطفی

این جلسه استقلال عاطفی شامل دستورات پنهان است است که ذهن ناخوداگاه را تغییر میدهد و به باورهای محدود کننده شما نفوذ میکند و بصورت ویژه برای کمک به شما طراحی شده است تا بتوانید با هدایت درونی و ارزش های واقعی خود و بیان کردن ازادانه انها متصل شوید.

شما پیام های پنهان را نمیتوانید بشنوید چرا که با موسیقی پوشیده شده اند با این حال انها بسیار قدرتمند هستند و از نظر علمی به اثبات رسیده اند.زمانی که باورهای درونی ناخوداگاه شما تغییر کند نتایج هم تغییر خواهند کرد.

و این همه اش نیست علاوه بر تاکیدات چند لایه ای برای استقلال عاطفی دارای ضربه های دوگوشی هم است و ضربه های دوگوشی مولد تولید صداهای درمانی از جمله التیام اسیب یا زخم، بهبود سوخت ساز بدن ،افزایش شادی، و رفتن به حالت عمیق ذهنی است.

این روش که بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است و از نظر درمان جسمی و روحی به اثبات رسیده است .ضربه های دوگوشی برای استفاده کاملا امن هستند و برا ی لذت بردن از ویژگی بزرگ انها باید از هدفن استفاده کنید.جلسه استقلال عاطفی شامل فرکانس های درمانی که وابسته به تغییرات طولانی مدت وبرای ایجاد کردن ارتباطات هماهنگ با دیگران است.

 

 

در ضمن این فقط یک مدیتیشن برای کمک به شما برای رسیدن به ارامش عمیق نیست این ابزاری قدرتمند است که شما هر زمان که بخواهید میتوانید از ان استفاده کنید وناخوداگاه خود را تغییر دهید  .


این فرمول منحصر به فرد برای رسیدن به استقلال عاطفی به شما کمک میکند تا باورهای مخرب خود را تنظیم و مجدد انها را جایگذاری کنید با جایگزین کردن وضعیت های منفی با باورهای قدرتمند در واقع شما در حال ایجاد تغییرات واقعی هستید.

شما از یک فرد همیشه نیاز به تایید دیگران به فردی با اعتماد به نفس کامل تبدیل خواهید شد که به راحتی توسط نظرات دیگرات تحت تاثیر قرار نمیگیرد و دیگران احترام و قدردانیشان را نسبت به شما نشان میدهند زیرا شما فردی قابل اعتماد هستید و انها میتوانند این را احساس کنند.

شخصی که همیشه برای از دست دادن دیگران میترسد و خود و ارزش هایش را نادیده میگرید او تبدیل به یک سنگ میشود شما نمیخواهید برای از دست دادن دیگران بترسید زیرا شما میدانید که انهایی که شما را دوست دارند علارغم دیدگاه های متفاوتی که دارید همیشه وجود خواهند داشت شما میتوانید منبع الهام بخشی برای دیگر افرادی که از خودشان میترسد و در زندان خود حبس شده اند باشید.


منبع : مانی ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.